niedziela, 31 lipca 2016

Kamienne anioły

to jest moja wolność, którą chciałabym ofiarować każdemu człowiekowi...
Stały na postumentach
kamienne anioły,
z oczu, po policzkach
spływały im łzy
całkiem słone.
Z przerażającym skutkiem
sól kamień strawiła,
głębokim żalem i smutkiem
trwałe bruzdy
na piach pokruszyła.
Rozpuściła ciała zimne
niszcząc kształt na zawsze
zostawiając pojedyńcze skrzydła
niczym wolności latawce.
                                     "Kamienne anioły" Małgośka 27.07.2016 r.

                                 https://www.youtube.com/watch?v=zAbhorstkrQ

                                                                         

   

4 komentarze:

  1. Słów mi brak - mój ukochany wiersz, Małgosiu...
    Zdjęcia niesamowite!!! Dziękuję Kochana za poruszanie strunami mojej Duszy.
    ps. Z Tobą codzienność jest niecodzienna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Moja Droga Siostro <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli kamienne anioły, to tylko stare cmentarze. Coraz ich mniej, a kamień wietrzeje...

    OdpowiedzUsuń