niedziela, 10 lipca 2016

Patrz na mnie z nieba

Patrz na mnie z nieba,
to ja,
twoja córka.

Pamiętasz?

Czasem silna,
czasem delikatna,
jak płacząca chmurka.

Patrz na mnie z nieba,
zobacz...
jaka jestem dumna.

Czasem niezwyciężona,
spełniająca marzenia,
brodząca w krwi
i pochmurna.

Pamiętasz,
jak omijałam przeszkody
i na progach
rozbijałam kolana?

A ty?
A ty zawsze całowałeś
i  opatrywałeś
moje zadrapania...

Później umarłeś...

Na to byłeś za młody,
średniego wieku dożyłeś,
nie myślałeś,
by odejść.

Teraz?
Teraz nie odpuszczę
ja  tobie,
tego  mnie nauczyłeś.

Patrz na mnie z nieba,
cały czas patrz...

To ja,
twoja córka...
Teraz, tak samo silna,
teraz, tak samo delikatna
jak płacząca chmurka.


                                   "Patrz na mnie z nieba" Małgośka 10.07.2016 r.

                                                                             



                                                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz