środa, 27 lipca 2016

Teraz lato

teraz lato
i to wszędzie
jak dzisiaj środa

tak przed nami
czwartek jutra
który na pewno będzie
tylko upływu szkoda

i co ty na to?

ja?
jak to zleciało
ten dzień  jak codzień
jakich mi mało

pytasz:
czy ten czas
wzdłuż, wszerz
i  wszędzie?

odpowiadam:
nie
tu jest dziewiąta
tam...
tam obca
chłodna przestrzeń

ale wiesz...
mało  mnie to obchodzi
teraz w morskiej wodzie się brodzi
bo tu lato
i to wszędzie...

a pojutrze?
a pojutrze
już odmienny czas
mam na moim względzie

                                "Teraz lato" Małgośka 27.07.2016 r.
                                                                   


2 komentarze:

  1. Świetny tekst! I wiesz, kilka dni temu też tak siedziałem... Ech...

    OdpowiedzUsuń
  2. odkryłam Witku teraz Twoje wszystkie komentarze... wspaniale tak siedzieć :)

    OdpowiedzUsuń