czwartek, 30 czerwca 2016

Pianino

Jestem pianinem
okaleczonym,
starym,niczyim,
pod lasem porzuconym.

Straciłem swoją wiarę,
siłę gry magicznej,
wrosło we mnie drzewo
koroną tylko śliczne.

Lecz na Boga!
Co z tym drzewem?!
Łzy roni?
Wspomina?
Ktoś je porzucił?

To może zapłaczę i ja teraz,
choć dawno  strun już nie mam,
wyrytym sercem, po stracie,
wspomnienia będę nucił.

                                        "Pianino"Małgośka 30.06.2016 r.
                               
                                         zdjecie z  sieci -Art People Gallery- inspiracja
                                     
                                                                           



                                                                        




2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcie! A swoją drogą, taki okruch nierzeczywistości wprowadziłaś. A tekst daje do myślenia, oj daje :)

    OdpowiedzUsuń