sobota, 21 maja 2016

W drodze do raju

ona już tylko błądzi
po śladach melancholii
chodzi po omacku
zaklinając stopy...

nie widzi nostalgii
daleko od siebie
pragnieniem jej ogromnym 
znaleźć się w niebie...

czy znajdzie drogę?
czy ujrzy odległy dach?
czy trafi do portu zwanego dobrym?
czy przezwycięży grzechu strach?

ona już tylko błądzi
po śladach melancholii
poszukując wysp szczęśliwości
należących do mnie...


                                         "W drodze do raju" Małgośka 21.05.2016 r.
                                    https://www.youtube.com/watch?v=Mx87UVrrjCM

                                                                           
                                                                     
                                                                               

4 komentarze:

  1. Pisałam Ci tu Małgosiu komentarz... pisałam...
    a może mi się to tylko śniło? ...
    pewnie śniło - bo odpłynęłam...
    ... w melancholii.

    OdpowiedzUsuń