poniedziałek, 18 kwietnia 2016

taka suita na dziś...

Pamiętam tę melodię z dzieciństwa. Bardzo, bardzo mocno utkwiła w mej głowie...
 Serial "Polskie drogi " ...Rodzice każdą niedzielę wyczekiwali wieczora, żeby obejrzeć ten film...
A ja? Ja  nie byłam zainteresowana oglądaniem, lecz bieganiem  po podwórku letnim wieczorem. Jednakże to, że z każdego okna dobiegały niezwykłe nuty  i "szyby  były niebieskie od telewizorów", pozostało we mnie na zawsze... 
Słucham teraz i  piszę... I tak jakoś ciepło na sercu i wiecznie tęskno za tym, co przeminęło...
To taka moja suita na dziś, ona ciągle we mnie gra...


                                                                             





4 komentarze:

  1. Pięknie, Małgosiu, podzieliłaś się wspomnieniami i nostalgią:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę melodię. Dziękuję, że przypomniałaś. Chociaż...smutna... Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Witoldzie cieszę się, że mogłam przypomnieć i również pozdrawiam :)

      Usuń