sobota, 10 września 2016

Obolałe struny

...bo w moim domu ktoś kiedyś cudnie grał na gitarze
spośród dawno
pochowanych instrumentów
pod czarnej bruzdy ciężarem
odkopałam niedawno
płaczącą gitarę
i tak myślę sobie...
że ja jej na struny opatrunki nałożę
dźwięki obolałe uleczę
choć mam brudne od ziemi
i  pokaleczone bezradnością ręce

                                             "Obolałe struny" Małgośka 10.09.2016 r.
                                   https://www.youtube.com/watch?v=rxRDQcEtUJg
                                                                                


                                                                                

2 komentarze:

  1. Mmm...klimatycznie! "że ja jej na struny założę opatrunki" kupiłaś mnie tą strofą. Przepadłem. A muzyka genialnie wyszukana...

    OdpowiedzUsuń
  2. dla tej strofy Witku napisałam wiersz...dziękuję Ci serdecznie...

    OdpowiedzUsuń