piątek, 12 lutego 2016

O wrażliwości...

WRAŻLIWOŚĆ- to cecha, która nie pozwala istnieć...trzeba założyć tzw. pancerz ochronny, który pozwoli na dalszy byt. Tylko jakiej jakości jest ów byt?
Byt, w którym nieustanna walka z wiatrakami doprowadza do całkowitego wyniszczenia i głębokiej pustki......tak to zapomina się o klejnotach, które potrafią za sobą pociągnąć tłumy, daje się im do zrozumienia, jak już niewiele znaczą, bo wyczerpał się ich czas ...
... w tłumie pozostają samotni i zapomniani...
Nie potrafimy dbać o ludzi wyjątkowych...

  
Boże użycz mi pogody ducha, bym godziła się z tym, czego nie mogę zmienić, 
Odwagi, abym zmieniała to, co mogę zmienić, 
I mądrości, abym umiała odróżnić jedno od drugiego

Nie jestem taka jak byłam kiedyś
Sądziłam, że nic nie jest w stanie mnie zmienić
Nie słuchałam już nikogo i niczego
Lecz Ty ciągle miałeś na mnie wpływ
Nie myślałam już wcale
Pomimo, że mówiłam, że ciągle to robię
Powiedziałam "Nie chce już"
Z powodu złych doświadczeń

Ale teraz czuję się tak inna 
Czuję się tak inna 
Czuję się tak inna "         
                                                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz