wtorek, 18 kwietnia 2017

Niewiele...

niech to wszyscy usłyszą
że ja jestem ciszą
ja niczego nie potrzebuję
wystarczy mi tak niewiele
nadzieja na ludzką życzliwość
i szczere obok milczenie
ja niczego nie potrzebuję
wystarczy mi tak niewiele
ciepłej kawy kubek nad ranem
moje farby i pędzle
ja niczego nie potrzebuję
wystarczy mi tak niewiele
niezapisany wiersz w głowie
porzucony obraz
prawdziwi przyjaciele...
ja niczego nie potrzebuję
wystarczy tak...
niewiele...
                                                "Niewiele" Małgośka 18.04.2017 r.
                                   https://www.youtube.com/watch?v=YFD2PPAqNbw
                                                                              

2 komentarze:

  1. Boże....po co wzbudzasz w ludziach talent? Po to by innych wzruszać? Jakbyś nie miał nic innego do roboty... Dziękuję Ci za ten wiersz. Przywraca równowagę. Cii...nie mogę mówić. Ale dziękuję, dziękuję. I pozdrawiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże...dziękuję za wrażliwych ludzi...

    OdpowiedzUsuń