poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Kobieta witruwiańska

jestem siłą
naszkicowaną na kole
dojrzałym owocem
nogi moje
jak wskazówki zegara
w dłoniach
dżwigam wyższą regułę
jestem zorientowanym kosmosem
na wszystkie strony wszechświata
mój pępek
to słońce
spójrz!
na ciele mam tatuaże
księżyc gwiazdy planety
rumianki i kółka na wodzie
i czas zapisany w słojach drzew
w delikatnych mandalach płatków śniegu
w ptasich gniazdach
jestem kobietą...
siłą życia
symbolem
w ukrzyżowaniu jedności wszechświata
                              "Kobieta witruwiańska" Małgośka 17.04. 2017 r.

                                                                                      

2 komentarze:

  1. Uwiodłaś...Przepiękne. A ten fragment, jakbyś wyciągnęła mi z głowy... "na ciele mam tatuaże
    księżyc gwiazdy planety
    rumianki i kółka na wodzie
    i czas zapisany w słojach drzew.
    Chylę czoła i pozdrawiam Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witku a ja jak zwykle dziękuję serdecznie i pozdrawiam jeszcze światecznie... :))

      Usuń