wtorek, 11 października 2016

"Stygmaty błękitu"- wernisaż

Wiem, że było wielu ludzi, którzy chcieli być ze mną w tym szczególnym dniu, wspierali duchowo na odległość kilku, kilkuset kilometrów i trzymali kciuki, dziękuję za wszystkie listy, wiadomości i za zarzuconą skrzynkę- DZIĘKUJĘ. Jestem szczęśliwa- było cudownie i  pragnę dziś dziękować Bogu za natchnienie i nieustającą siłę napędową do chęci tworzenia.
Oto moja przestrzeń dla Was- Salon Wystaw Artystycznych w Żarach i "Stygmaty Błękitu".
Oczywiście wszystkich, którzy mają ochotę zobaczyć w realnej rzeczywistości zapraszam do końca października do Żar, Rynek 14,  woj. lubuskie... 
Jestem szczęśliwa...
                                  http://janczotodorow.pl/dziwny-swiat-artystki-jest-piekny/

                             http://dkzary.pl/otwarcie-wystawy-malgorzaty-golebiewicz-w-swa/

Jak pozbieram myśli postaram się opisać każde z tych zdjęć...
                                                                                  
                                                                        

                                                                                 




















































2 komentarze:

  1. A ja patrzę i patrzę i uśmiecham się. Ale i zaciskam pięści, bo żałuję, że nie mogłem być i przykro. Ale nie, jednak się uśmiecham, bo widzę, że było genialnie! :)) Pozdrawiam Cię Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Witku z serca i równeż pozdrawiam Cię :)))

      Usuń