poniedziałek, 27 listopada 2017

Zagubiona dusza

jeszcze tu jestem
stawiam kroki
pośród urodzajnych pól
i wytartych czasem
dalekich dróg
jeśli chcesz
opowiem ci o tym
jak na zielonej łące
rozmawiam z błękitnym
świerszczem
a wieczorami
w dolinie
samotnej rzeki
śpiewam światu mrok
jeszcze tu jestem
błąkającym się cieniem
w kwiecistej sukience
dopóki słońce promieniami
łapie mnie w garść
jeśli chcesz
możesz poczuć w sobie
to nadwrażliwe serce
rozżażony węgiel
ofiarowany mi przy narodzinach
na te ostatnie dziesiąt lat
jeszcze tu jestem
iluzji pyłem
nim bezwład bezwarunkowy
w kończynach poczuję
błąkam się pośród
ptasich skrzydeł
i oddechów ulotnych
zostawionych przez życie
na szybie
jeszcze tu jestem
nim się rozpłynę
i niczego nie będę znaczyć
nim zostanę ciepłą mgłą
tylko mgłą
"Zagubiona dusza" Małgośka

2 komentarze:

  1. "a wieczorami
    w dolinie
    samotnej rzeki
    śpiewam światu mrok" - Uwiodłaś....

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Witku -w końcu się odezwę...zaniedbłam bloga, ale nadrobię...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń